Ever wondered what a realistic Summoner’s Rift would look like?
Patreon:
Donations:
Discord:
Twitter:
Art Station:

This League of Legends scene took around 3 weeks, about 4-5 hours each day when not working on my main project. It was quite a learning experience, but it was well worth it. I learned a lot about making my environments seem more realistic just by forcing myself to do this.

Free Music:

Tag: mod skin lol 3.2, league of legends, ue4, unreal engine, unreal engine 4, environment, environment art, speed art, speed level design, realistic, top plays, faker, harmony, quixel, megascans, quixel mixer, tutorial

Xem Thêm Bài Viết Về Liên Minh Huyền Thoại Khác: https://liênminh.vn/lien-minh-huyen-thoai

Nguồn: https://liênminh.vn

Đây là thông tin hữu ích mà bạn cần  Dark Star Xerath Skin Spotlight – League of Legends

By Lê Hiếu

Tôi, Lê Hiếu - Xuất thân là một người làm Digital có vài năm kinh nghiệm, cùng niềm đam mê với thế giới Game và Esport nói chung. Ở website này, tôi sẽ tổng hợp những góc nhìn, hiểu biết và kiến thức trong những năm lớn lên cùng Game. Hãy cùng tôi xem 247Game sẽ mang cho anh em những điều thú vị nào nhé!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *